Strony

piątek, 2 grudnia 2016

Szlachetny dotyk

17 listopada odwiedziłam Studio Masażu Bioodnowy Szlachetny dotyk

Na Szlachetny dotyk natrafiłam dzięki mojej koleżance Ewelinie. Wszystkiego dowiedziałam się na ich stronie internetowej oraz Facebooku ----> Szlachetny dotyk
I wybrałam się na masaż. Akulart był w pracy a ja pojechałam się relaksować.
Wybrałam masaż 120 minutowy! z aromaterapią. :)

Zdjęcie by Filozofka







































Na dworze zimno. Gdzieniegdzie śnieg i do tego wszystkiego mży :(
Niewątpliwie jest to idealna pogoda na masaż. Bardzo się ciesze, że tak się właśnie złożyło.
Szlachetny dotyk istnieje od niedawna. Wszystko jest tam nowe. Dzięki temu już od wejścia odczuwa się wysoki komfort.

Zdjęcie by Filozofka







































Atmosfera bajeczna! Ciepło, wygodnie, przytulnie i co najważniejsze by takim właśnie masażu pachnąco.


Zdjęcie by Filzoofka







































Osobiście uważam, że to w jakim stanie jest wnętrze salonu, jakość urządzeń i ludzie tam nas goszczący wpływają na CAŁKOWITĄ ocenę naszego pobytu i naszego zrelaksowania.

Specjalnie napisałam, że miałam przyjemność tam gościć. Zostałam ugoszczona przez gospodarzy. Wykwalifikowanego masażystę Pana Roberta, który spędził ze mną te 120 minut. Masując moje spięte ciało. Wszystko co przez cały czas robił Pan Robert było w 100% profesjonalne, spokojnie tłumaczył co się będzie działo i jakie zapachy będą mnie relaksowały.

Domowa atmosfera tego miejsca jest niesamowita. Bardzo rzadko się zdarza, że w Łodzi przy tak dużej ilości takich miejsc (nie ukrywajmy tego) nowo otwarte salony były tak dobrze urządzone, przygotowane. Pan Robert i Pani Andżelina dbają o każdy szczegół. Ich kwalifikacje zawodowe, dyplomy można zobaczyć na ścianach salonu.

Drobne szczegóły takie jak: jednorazowa bielizna, chusteczki, ręczniki. Toaleta dla gości salonu była dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Pełen zestaw do demakijażu :) nawet płyn do soczewek (chyba się nie myle!) tam był.

Atmosfera cuuudowna! Mogę z czystym sercem polecić to miejsce. Wszystkich z Łodzi zachęcam by odwiedzili to miejsce. Z tego co wiem to Pan Robert i Pani Andżelina rozbudowują swoją działalność o kosmetykę.
Koniecznie trzeba tam wpaść na paznokcie :)

Akulart swojej recenzji niestety wyrazić nie może... bo nie był :P namawiam go by się wybrał. Zobaczymy co z tego wyniknie :) 

Zdjęcie by Szlachetny dotyk
















Stona Internetowa salonu ------> Szlachetny dotyk 
Facebook --------------> Szlachetny dotyk 

Adres:
ul. Siewna 15 piętro I 94-250 Łódź 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz